Všeobecné obchodní podmínky cestovní agentury Allvatours spol. s r.o.
se sídlem Hořejší nábřeží, 150 00 Praha 5, IČO: 49702688, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 115902C 22284/MSPH
Všeobecné obchodní podmínky vymezují vztahy s osobami nebo partnery, se kterými není uzavřena dvoustranná obchodní smlouva.
I.OBJEDNÁVÁNÍ POBYTŮ A SLUŽEB V Botelu Admirál
Objednat pobyt a služby v Botel Admirál lze telefonicky nebo písemnou formou – poštou, e-mailem nebo vyplněním a odesláním formuláře na webových stránkách.
Objednávka pobytu nebo služeb je přijata písemným potvrzením oprávněné osoby ze strany Botelu Admirál
Rezervace a objednání pobytu může být přijato a potvrzeno také na základě uvedení čísla platné kreditní karty jako garance. V případě nečerpání služeb bude účtován poplatek dle stornovacích podmínek.
V případě rezervace prostor v restauraci lze toto učinit i při osobním setkání a rezervace bude písemně zaznamenána a osobně potvrzena.
II.ZÁVAZNÁ REZERVACE UBYTOVÁNÍ
Závaznou rezervací se rozumí závazek ubytovatele rezervovat pro ubytovaného dohodnutý počet ubytovacích míst na dohodnutý termín a zároveň závazek ubytovaného této rezervace v dohodnutou dobu využít, případně zaplatit ubytovateli stornovací poplatek v případě, že svou závaznou rezervaci zruší, nebo jí využije jen z části.
Ceny a služby
Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (internetové stránky, tištěné dokumenty, apod.). Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v potvrzení rezervace, které obdrží emailem ihned po dokončení procesu online rezervace (dále jen „ Potvrzení“). Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis v„ Potvrzení“.
Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu.
Stornovací poplatky představují náhradu škody způsobenou ubytovateli při zrušení závazné rezervace a činí:
den předem nebo v den nástupu 100% ceny z 1. dne pobytu
Storno poplatky nebudou účtovány v případě, dojde-li v době po storno-lhůtě ke snížení poštu osob ve skupině o 10%.
III. PLATEBNÍ PODMÍNKY
A) HOTELU
Cenu pobytu může klient uhradit v Botelu Admirál při příjezdu v hotovosti, platební kartou nebo platbou na účet hotelu. Přijímáme nejvíce rozšířené typy platebních karet (seznam platebních karet, kterými je možno hradit cenu pobytu je k dispozici na recepci hotelu). V cenách je zahrnut poplatek (z ubytovací kapacity), který se vybírá ve výši stanovené obecně závaznou vyhláškou příslušného městského úřadu.
B) RESTAURACE
Cenu služeb Restaurantu Botelu Admirál může zákazník uhradit hotově nebo platební kartou.
Přijímáme nejvíce rozšířené typy platebních karet (seznam námi akceptovaných platebních karet Vám na požádání sdělí obsluha restaurace).
IV. PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA
Klient má právo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamaci je povinen uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava, pokud možno na místě samém. Uplatnění na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a řádného vyřízení reklamace.
Klient hotelu je povinen, nejpozději v okamžiku odjezdu, zaplatit dohodnutou cenu včetně případných dalších nákladů, které vznikly z důvodů zvláštních služeb, které požadoval on sám anebo hosté, kteří ho doprovázejí, včetně zákonné daně z přidané hodnoty
Klient ručí ubytovateli za jakoukoliv škodu, kterou způsobí on sám nebo host nebo jiné osoby, které
s vědomím nebo podle vůle klienta využívají služeb ubytovatele.
Je-li hostovi poskytnuto parkovací místo na hotelovém parkovišti, nevzniká tím žádná smlouva o úschově ani jakékoliv obdobné ujednání a jediným smluvním závazkem ubytovatele v tomto ohledu je samotné umožnění hostovi dočasně použít dané parkovací místo. Ubytovatel neodpovídá za ztrátu či poškození vozidla zaparkovaného nebo pohybujícího se na parkovišti, za ztrátu či poškození jeho obsahu a za škody způsobené osobám a zvířatům, rovněž není zodpovědný za škody způsobené v důsledku nahodilého jevu nebo vyšší moci a za škody způsobené vandalismem. Ubytovatel neodpovídá za škody způsobené výhradně jinými hosty nebo jinými třetími osobami.
Vztah mezi ubytovaným hostem a hotelem se řídí právními předpisy České Republiky
V.PRÁVA A POVINNOSTI UBYTOVATELE
Ubytovatel může klientovi resp. hostům poskytnout adekvátní náhradní ubytování (stejné kvality), pokud to bude pro smluvního partnera přijatelné, zvláště pokud bude rozdíl v ubytování zanedbatelný a věcně odůvodněný. Věcně odůvodněným se rozumí stav, kdy se prostor (prostory) stal/y (je/jsou) nepoužitelné, kdy si právě ubytovaní hosté prodlouží pobyt, kdy byl proveden nadměrný počet rezervací nebo jiná důležitá provozní opatření podmiňující tento krok. Případné vícenáklady na náhradní ubytování jsou k tíži ubytovatele.
Ubytovateli přísluší právo své služby kdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně.
Ubytovatel je povinen poskytnout dohodnuté služby v rozsahu odpovídajícím jeho standardu.
Ubytovatel je oprávněn ubytovat pouze řádně přihlášeného hosta. V rámci přihlašovací povinnosti
předloží host příslušnému pracovníku hotelu ihned po příjezdu svůj platný občanský průkaz nebo cestovní pas, vyplní a podepíše přihlašovací lístek.
VI.ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY KLIENTA, STORNOPOPLATKY HOTELU
1 den před příjezdem při nezahájení objednaného pobytu: 100 % z ceny stornovaného pobytu první noci, viz stornovací poplatky v části II. Závazná rezervace ubytování.
VII. DÁRKOVÉ POUKAZY
Zakoupené dárkové poukazy jsou nevratné. Platí pouze po dobu trvání uvedenou na poukazu.
Prodloužit platnost dárkového poukazu lze pouze po dohodě s odpovědným pracovníkem hotelu.
Za nevyčerpané objednané služby a za změny objednaných služeb (ubytování, stravování, případně další služby) poskytovatel nenabízí žádnou finanční náhradu.
VIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 24.05.2021. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně mezi poskytovatelem služeb a klientem upraveny výlučně písemnou formou. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce pobytu nebo služeb budou použity pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi poskytovatelem služeb a klientem.